Min nya hälsorutin

Jag jobbar med en nya hälsorutin som jag och min PT Linda tagit fram.
Den ser ut så här:
Jag skriver upp allt jag äter i en bok, jag får fortfarande äta vad jag vill men ALLT ska skrivas upp, och tro mig det är inte så kul att skriva upp 10 kanelbullar på en dag :P
Jag ska gymma/styrketräna 3 ggr i veckan(varav 1 dag med henne).
Jag ska göra nån slags motion varje dag i minst 30 minuter+få in 10 minuters löpning i det.
Jag väger och mäter mig 1 gång i veckan. 

Linda är otroligt bra, hon är grym att träna med och hon har sån sund inställning. Hon säger att det är mycket möjligt för mig att uppnå min målvikt men att jag måste göra det på rätt sätt.
Och att jag ska träna för att må bra. Då kommer viktminskning som bonus. Inte tokträna för att bli smal och må skit å sen gå upp allt på en gång när man inte orkar träna 14 gånger i veckan längre.






Kommentarer
Postat av: Louise

det låter bra! Skriva upp allt är nyttigt tror jag, ska också börja.. nån gång :D

2010-09-02 @ 13:48:57
Postat av: mik

låter bra! jag har oxå kommit igång lite.. men maaten får komma efter tisdag.. var där idag, gillar stämningen! bra för att komma igång! längtar till på tisdag!

2010-09-02 @ 18:32:53
Postat av: mamsen!

Hej åsa!



Du är beundransvärd! Vilken kämpe!

Jag tycker Linda resonerar så rätt. Målet är absolut nr.1 må BRA!

Hoppas du får sova bättre i natt!



Många kramar!

Din fan mamma

2010-09-06 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0