En svart vecka...

Jag vill inte låta negg men det här har onekligen varit en jobbig vecka.

För det första har jag haft otroligt jobbigt med migränen. Så här har veckan sett ut migränmässigt. Måndag...gick hem från jobbet på grund av migän.  Natten till torsdag, hade helt vidrig nattmigrän...var helt utslagen hela torsdagen. Lördag-migränanfall mitt på dagen. Söndag-migrän anfall mitt på dagen. Natten till måndag(inatt alltså) nattmigrän igen....känner mig otroligt sliten idag.

I fredags begravde vi min fina faster Margaretha som dog väldigt oväntat. Det var fruktansvärt jobbigt. Tur att man hade så många fina människor omkring sig som stöd.

Och igår så tog SD 20 mandat i riksdagen. Svart!

Förövrigt har jag en vän som mår mycket dålig just nu. Jag vill ta hand om min vän...göra den frisk. Men jag vet inte hur. Jag önskar att det skulle räcka med att bädda ner vännen i sängen och ge den chokladglass, men det gör det inte. Jag känner mig så maktlös...och det är den värsta känslan. Jag antar att just nu kan jag bara lyssna och finnas här för min vän.

Men mitt i allt det här deppiga här jag bestämt att den här veckan ska bli otroligt bra!!! Det finns trots allt så otroligt mycket att var tacksam för.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0