Dagen efter ångest...

Igår hade jag verkligen en toppendag.

Mötte upp Mimmi och lilla Elias på stan vid elva, sen tog vi bussen ut till Bomhus och Camilla.
Där hängde vi och pratade massa, tittade på Biggest Loser å fikade :) Camilla hämtade Lukas på dagis oxå efter ett tag så jag fick träffa han med :)
Världens snällaste barn de där två tror jag. Inget gnäll alls. Och Elias somande i min famn till och med.

På eftermiddagen kom Linda och hämtade mig ute i bomhus och sen för vi på loppis. Ingen av oss hittade nåt. Så kan det va ibland. Vi avslutade på Owes innan hon körde hem mig.

Verkligen jättekul att hinna med så många vänner på samma dag. När jag kom hem var jag hungrig som ett djur och såå trött. Vi skulle ha gruppträning klockan sju men jag orkade bara inte.

Istället kom syster Maria förbi med apoteksschampoo och balsam åt mig :) man är väl bortskämd :P

Jag å Micke tittade på Berg flyttar in och Välkommen åter och båda programmen var riktigt bra!
Eftersom jag hoppade träningen så tränade jag lite framför tv med hjälp av Micke. Gjorde magövningar på tid och benpress med Micke som tyngd.

Sen vart det sängen för min del.

Men idag har jag världens dagen efterångest för att jag hoppade gårdagensträning. Man kommer ju ingen vart med att fuska en massa.
Jag drömde inatt att jag nådde min första delmålvikt. Och när jag gick upp och vägde mig insåg jag att det var 3 kilo kvar :( Så nu ska jag inte hoppa över några mer träningar.

Och nu ska jag iväg på morgonyoga!!!!

Kommentarer
Postat av: mika

undrade lixom var du var.. men det ordanr sej, finns ju flera träningar...



det var ett kul pass hur somhelst! nästa vecka blir det powerwalk i bollan!

2010-09-23 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0