Nära nu...

Blev så glad när jag ställde mig på vågen imorse. Är väldigt nära mitt första del mål nu. Det är bara ett delmål som sagt, men ett stort steg på vägen.

Jag tycker att det är jätteroligt med träningen nu oxå, det har blivit som ett beroende :) Jag älskar att vara på gymmet.

Igår hälsade jag på mormor och morfar. Vi fikade men jag fick kaffe och en persika. Det gäller att göra små förändringar som att byta ut kakan mot en persika :) Och mormor å morfar va så gulliga som köpt hem frukt för att stötta mig.

Det går om man vill :)

Inspiration:

t
Två kvinnor att inspireras av när det kommer en uppförsbacke!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt Åsa :) Heja dig!

2010-10-07 @ 21:04:26
Postat av: kristin

Vad duktig du är! Du inspirerar ju mig!!! Hoppas det är bra annars? Kram

2010-10-11 @ 16:18:03
URL: http://loellaskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0