My little black book

Jag har en liten svart bok.

Men inte en sån där med massa telefonnummer till ragg i. Utan en hälsobok.
Jag köpte den i Tallin och eftersom jag inte shoppade några kläder så unnade jag mig den istället.

Den har olika sektioner där jag kan skriva ner vad jag ätit och hur jag tränat. Jag har även tejpat in inspirationsbilder i den. Både på människor som gör mig pepp och på mig själv :)

Jag skriver oxå ner pepp till mig själv i den. Den är en lite alltiallo bok. Och jag tycker om den så mycket. Den underlättar och inspirerar!

Min lilla svarta!




Kommentarer
Postat av: mika

åh vilken fin bok! blir inspirerad!



du kommer klara dina mål! vi gör det sida vid sida o vi kommer vara grymma! inte så svårt.. vi är ju redan grymma!



ska du jobba idag? jag o karin ska på pump kl 12 om du är pepp...

2010-11-05 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0