Shoppat

Jag beställde kläder från urbanoutfitters nyligen. Har aldrig beställt från dem förut. Men köpte ett linne hos dem när jag var i köpenhamn. Jag älskar det där linnet.

Så när paketet kom var jag jättespänd på hur kläderna skulle vara.
Och jag kan säga en sak. Jag kommer aldrig mer handla på nån annan affär än Urbanoutfitters! jädrar va nöjd jag blev!
Kläderna var om möjligt till och med snyggare än på bilderna på nätet! Och ALLT, precis allt satt jättebra, hur ofta händer det när man beställer kläder?

Världens bästa leggings och en kofta med spets detaljer.


Jim Morrison-tröja, väska och behå


Klänning och ett spets linne


Röda solbrillor och två par örhängen


Vit skjorta med vida ärmar


Och en hel bok om stephen sprouse, urbanoutfitters säljer ju inte bara kläder utan lite allt möjligt!

Förövrigt är det shoppingstop för mig nu, ett lååångt tag framöver!

Kommentarer
Postat av: sara

fina kläder, men vill se kl'nningen framifrån ju!!



/Sara

2010-08-06 @ 21:49:53
Postat av: Linda

Men en sväng till myrorna eller erikshjälpen i veckan med mig kanske du har råd med? =) Billigt billigt =)

2010-08-06 @ 22:25:30
Postat av: Ana

WOOOOwww the nude dress is amazing:)

I want it:), I'm sure you will look awesome in it;)



Lots of hugs

xx

2010-08-07 @ 17:34:57
URL: http://www.highstreetcardigans.com/
Postat av: Åsa

Ja Linda det vore fantastiskT!!!

2010-08-07 @ 18:10:55
URL: http://artificialgirl.blogg.se/
Postat av: Louise

gud vad bra att allt passade! Kul att förnya garderoben lite så här inför hösten

2010-08-09 @ 09:03:33
Postat av: Louise

Tack :) På Hms rea i sthlm, 149kr.

2010-08-11 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0