Längesen vi sågs

Det spöregnar verkligen ute. På nåt sätt är de lite mysigt.

Igår kväll var jag och kollade på fotboll. Gif mot Hagaström. Det är nog första gången jag inte hållit på Haga. Sara spelar ju i Gif och har tjatat länge på att jag ska komma å kolla och igår gick jag äntligen dit. Och jag tyckte det va jättetrevligt trots förlust. Så nu är man väl biten och kommer hänga där varenda hemma match :). Det vart en otrolig effekt att sitta under tak och titta på fotboll i spöregnet. Himlen var verkligen kolsvart.

På lördag tar vi tåget till Göteborg och Liseberg för att fira svärmors födelsedag. Mickes syskon och syskonbarn kommer oxå. Jag ser verkligen framemot att träffa alla och att få komma bort en sväng och göra roliga saker.

Appropå att komma bort en sväng så har jag och Ida bokat in en liten resa. Det blev en kryssning till Tallin med tre nätter på SPA-hotell med behandlingar, god mat, shopping och siteseeing. Ska bli så trevligt att komma iväg i höstrusket en sväng.



Kommentarer
Postat av: Louise

gud vad härligt det låte med SPA hotell, är riktigt avis!!

2010-08-18 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0