Vansinnes dieten!

Och jag tänker gå ut hårt. Min syrra är pharmaceut. Hon har varit gullig nog att ge mig de här!

Japp det är pulver, i shake och sopp form. Man äter 5 påsar om dan i en till två veckor. När man äter fem påsar om dan får man i sig 560 kcal per dag, det normala kcalintaget per dag ligger i vanliga fall på 2000-3000kcal.
Alltså detta innebär att man får i sig ungefär precis så man orkar jobba. Därför kommer träning inte vara så akutellt denna vecka.

Det är verkligen bara en kickstart detta. Och absolut ingen långsiktig lösning. Men jag är villig att prova en vecka pga 3 anledningar.

1. Jag kommer igång.
2. Jag äter mindre å krymper magsäcken.
3. Jag får bort sötsuget(förhoppningsvis).

Nu kör vi!!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Lycka till! Ska bli spännande o följa din kamp. (även fast jag tycker du är fin precis som du är) =D

2009-09-14 @ 15:27:21
Postat av: Anonym

Lycka till gumman :) Du kommer säkerligen att vara väldigt hungrig och på dåligt humör :) Men tro mig, när du är klar kommer all mat, ÄVEN den allra nyttigaste att vara hur god som helst, så du kommer att välkomna bönor och linser och råris, hahaha...



PS. Själv fuskade jag igår, och åt varma svampmackor med ost och drack varm choklad. Kunde inte låta bli, men så har jag dålig karaktär också...

Och för den delen, tak för i lördags.

2009-09-14 @ 18:25:24
Postat av: ia

Jo Sats kostar ju, men det är lite större och lite mer seriöst än friskis (som jag alltid gått på). Och så har de ju studentpriser. Vi ska flytta till Gullregnsgatan på Brynäs, en trea mot den här lilla 1,5an =) Inflyttningsferre dårå ;)

2009-09-14 @ 18:45:05
URL: http://ihja.blogg.se/
Postat av: Lotta H från Hagaström (som hittade din blogg via Facebook)

Heja Åsa :)! Hoppas att det går vägen för dig, var stark och håll ut :P!

2009-09-14 @ 19:24:17
Postat av: Sofia

Heja dig! Klart du kommer att klara det, bröllopet är ju verkligen något att kämpa för - säkert enklare när man strävar mot något! Kram på dig

2009-09-14 @ 20:19:07
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0