Sista dagen

Idag är sista dag med Allévo pulver-diet. Då har jag kört precis en vecka. Har gått bra måste jag säga. Även om det varit trist vissa stunder. Men nu har jag vant mig, jag skulle förmodligen kunna köra en vecka till men det vill jag inte. Jag vill komma igång med motionen och man får ju inte träna när man går på det här. Men jag kan absolut tänka mig att köra det igen. Kanske en vecka i månaden? Ja vi får se hur bra det går att gå över till lågkalori-diet.
Men jag känner mig riktigt pepp.

Igår efter jobbet var jag å Sara i Hemlinby en sväng. Hon joggade 6:an(så duktig, önskar att jag var så duktig)
Jag Powerwalkade 2.5:an, gick runt den på 20 min vilket kändes helt okej :) Jag kände efteråt att jag kunde tagit en lite längre sträcka, men det är nog bra att inte ta ut sig när man går på Allévo.

Mitt mål är iaf att bli som Sara, kunna jogga hela 6:an, men hon här idrottat hela sitt liv(håller på med fotboll nu) Och jag har aldrig idrottat ordentligt i hela mitt liv. Men jag vet att jag kan komma dit iaf :) Det är bara att kämpa!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi är många som hejar på dig =)

2009-09-20 @ 09:51:59
Postat av: Mimmi

men scary :s har du kommit på vem de kan vara?

2009-09-20 @ 15:02:40
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Dr.

Det var jag som tog mig in, du kanske ska tänka efter och inte ha samma lösen överallt min kära SPITFIRE ;) Det var mer en varning. Vill du prata mer så skriv en inlägg så får du en mail att kontakta mig via, ifall du nu vill veta hur Jag vet.

2009-09-20 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0