Simning

Idag har varit en bra dag :)
Jag var hos akupunktören på morgonen, sen vart det lite storhandling på vägen hem.
Jag lagade sallad till lunch.
Sen somnade jag två timmar...hahahhaha.

Efter att jag piggnat till igen så tog jag en promenad till badhuset. Det vart 50 min i poolen, kändes bra, blev riktigt varm och trött!

Till middag så hade Micke lagat grönsakssoppa med en twist. Han hade haft i rödpeppar, det blev riktigt starkt och gott. Och det räckte till matlåda :)


Som kvällssnacks gjorde jag en mandel och banansmoothie från min nya kokbok.


Det är så otroligt skönt att kommit igång med simningen igen. Jag ska försöka hålla i 3-4 pass i veckan. Plus några powerwalks. Det gäller att förbränna!

Kommentarer
Postat av: Louise

smoothien lät supergod!

2009-09-22 @ 16:22:38
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh va gott med grönsakssoppa!

2009-09-23 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0