Min dag än så länge....

Vaknade strax innan nio. Hade gärna sovit en timme till. Men jag gnäller inte. Till fukost blev det dinkelmannagrynsgröt, två finncrisp med färskost och en hemmajord smoothie. Jag brukar inte gå efter nåt recept när jag gör smoothies utan brukar bara slänga ihop den frukt jag har hemma och möjligtvis lite havremjölk eller soyayoughurt.

Nu ska jag diska, sen iväg till Fjärran å träna med PT-Linda. Idag ska vi köra vattenpass. Ska bli spännade att se vad det innebär. Förmodligen nåt jobbigt :) Men det gillar vi :)

Kommentarer
Postat av: Louise

vilken frulle! Jag är impad!

Håller med om att dte är kul o inreda en ny lägenhet. =D

2009-11-18 @ 15:52:27
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: emma

Vad kul det lâter med träningen, att fâ prova pâ nya saker och ha en "egen" tränare. Hoppas det gâr bra! Kram

2009-11-18 @ 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0