En liten seger, dock en seger...

Idag har jag varit på gymmet och tränat med min PT.
Som uppvärmning blev det löpbandet. Jag orkade jogga hela 5 minuter. Vilket känns som en fin liten seger för mig som aldrig löptränat i hela mitt liv. Nästa gång ska jag jogga 6 min, sen 7, sen 8 osv.

Fövrigt är det skitkul(och svettigt) att träna med Linda, hon är grym! Jag längtar redan tills nästa vecka då vi ska köra vattenträning. Men innan dess ska jag besöka gymmet själv oxå :) läskigt, men det kommer gå toppenbra eftersom Linda lagt upp ett jättebra träningsschema åt mig :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sophie

Jag har ett gymschema på Friskis, tyvärr blev jag sjuk bara dagar efter jag fick det och nu har det gått snart 3 VECKOR!!! Så frågan är ju om jag kommer ihåg vad allt betyder på gym-språk :) fortfarande inte frisk nog..

2009-11-12 @ 09:42:53
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad du är duktig! Låter riktigt bra och skönt att ha en personlig tränare, någon som rycker tag i en när man inte orkar längre!

2009-11-12 @ 21:04:37
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0