Valborg

Jag jobbade i stortsätt hela Valborg. Det var jättemycket att göra, så sjukt mycket folk i butiken. Men jag tycker att det är lite kul när det går undan oxå :) Och alla kunder blir så trevliga när de se att man har har fullt upp :)
 
Efter att jag stängt caféet så cyklade jag ner på stan och mötte upp Mamma och Pappa på Matildas för en trevlig Valborgsmiddag. Jag har aldrig ätit där förut, men det kommer defentivit bli fler gånger, jäklar va bra mat det var.

Jag åt det här:
  
Brynt ankbröst med svamprisotto, saltat sidfläsk och reducerad pinot noir

Knäckig créme brulée med hjortronsorbet gjord på Ekesta gårdsyoghurt, chokladpopp och kaksmulor.

Kan verkligen rekommendera det stället :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0