Vidare i Danmark

Nu är Roskilde Festivalen avklarad och jag har dragit vidare i Danmark. Närmare bestämt till Köpenhamn och syster. Igår kväll åt vi Thaimat...så gott! Sen på vägen hem så gick vi genom tivoli. Hur mysig kan en nöjespark vara tänkte jag. Bara massa karuseller och skräp, ack så fel jag hade. Det var jättefint där, de hade bevarat allt de gammeldags och hade en otroligt fin park. Kan jag verkligen rekommendera om ni har vägarna förbi Köpenhamn.

Idag ska vi luncha på Brians jobb, Danske nationalbank, det blir riktigt flott!
Sen blir det lite shopping och sightseeing. Jag behöver verkligen ett par nya skor, mina blev riktigt skabbiga i Roskilde!

Jag har fått ett sånt här turistkort av Anna som gör att jag åker gratis överallt och går in gratis på massa ställen, världens bästa present! Sen är det massa andra fördelar på kortet oxå :)
Anna skämmer verkligen bort mig!

Hoppas ni oxå har en bra sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som att du har det bra :)

2009-07-06 @ 15:48:47
Postat av: Louise

härligt med semester! Ta mkt kort. puss

2009-07-06 @ 18:22:29
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skönt med semester! Du verkar ha det riktigt trevligt och roligt...precis som man ska ha det på semestern! Hoppas ni klarade er undan regnet på Roskilde. Kram kram

2009-07-06 @ 19:33:09
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0