Bita ihop

Micke åkte till Stockholm igår vid 22-tiden. Och jag var så trött och gick och lade mig. Men tänkte att jag skulle börja läsa den nya john Ajvide Lindqvist boken jag fått av honom, Människohamn. Jättespännade å bra.


Grejen var bara att sen kunde jag inte somna, Molle låg och sov som en lite gris vid mina fötter men jag kunde inte somna. Jag vet inte om det var pågrund av boken men det betvilar jag, jag brukar inte bli mörkrädd av läskiga böcker och filmer.

Men till slut måste jag ha somnat iaf, för jag vaknade klockan 7 av en sprängande huvudvärk.
Det händer ibland att jag får sån där vidrig huvudvärk, oftast i samband med migrän. Det känns precis som om jag ska dö. Jag överdriver inte, det är en huvudvärk som det inte finns nån utväg från. En smärta som gör mig oförmögen till allt, det går inte att röra sig och inte att tänka. Det känns som jag går sönder...

Jag lyckades få i mig några värktabletter iaf. Och sen låg jag bara där och andades och liksom krystade emot. Jag måste ha lyckats somna till slut. Jag vaknade igen kl 11 och då hade jag inte lika ont längre utan mer som en ihålig känsla där värken tidigare suttit.

Så idag, min sista semesterdag, så blir det nog lugnt. Ska nog gå å simma en sväng, städa, kanske måla lite och läsa. Bara njuta av att vara :)
Och försöka att inte bli rastlös :P som jag brukar!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Du kommer klara en framtida förlossning hur lätt som helst nu när du "övat" en tid med dina onda skallebangar. Tvi för dom! =)

2009-07-13 @ 12:15:24
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: fia

tack för komentaren =) jaså då är vi två om det, ja det är rätt jobbigt särskilt om man är van att se sin kille varje dag och allt.. uscha :P men vi klarar oss nog =) haha

2009-07-13 @ 21:47:17
URL: http://skinande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0