Loppisrunda med Karin!

Imorse var det loppis som gällde. Klockan ringde nio. Kvart i tio stod jag och Karin utanför Ria.
Jag har aldig varit där förut, men jag gillade loppisen.
Jag fynda ett par härliga vinterstövlar för 40 spänn.
Supersköna!!!

Sen åkte vi till Erikshjälpen, där fanns massa härliga grejor, men inget som fick flytta med mig hem:)

Sen åkte vi till Gävles bästa loppis enligt mig. Den i Mackmyra. Jag älskar den, den är sjukt plottrigt, men det gör det bara roligare, då kan man gräva runt ordentligen. Och man hittar alltid nåt där:) Och så är det en riktigt trevlig farbror som har den.

Detta fyndade jag i Mackmyra.

En otroligt vacker liten träkista, den ska användas som smyckesskrin.


Tre underbara franska damer :)

Åsså fick jag hårnålar på köpet! Snäll gubbe det där :)

Jag hittade även en present år svärmor i Mackmyra, men den är hemlig så länge:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Trevligt på fikat igår :) mysigt med loppisar, det var snygga skor

2009-01-18 @ 12:34:09
Postat av: mamma

Hej Åsa!

Vilken fin liten träkista. Perfekt för smycken!

Vilken vacker katt också. Gosigaste katten i världen!

Kram mamsen

2009-01-21 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0