En timme

Åhh vilken toppen dag jag hade igår.
Det började med att Daniel hade köpt hem riktig god fukost. Bacon å ägg....hehhehe ibland är det trevligt att börja dagen riktigt rejält.
Sen gick jag hem till Christian och tittade på hans nya kök....jättefräscht å fint. Och oj va avis jag blev på hans ugn, värsta High-tec.
Vi tog oss in till stan och Waynes, jag beställde en jättegod parma och västerbottensallad och Christian tog en kyckling sweetchilli macka.
Jättetrevligt att få hänga lite med honom, det va ett bra tag vi sågs senast. 
Sen tog vi en sväng på stan. Vi va bland annat in på Bokia där det inhandlades lite böcker.
Christan gav mig en bok :) Så snällt. En hjärtformad ask av Joe Hill.
En skräckroman, Jag har redan börjat läsa den.Den är spännnade må ni tro.

När vi var klara på stan så släppte Christian av mig på fjärran,så jag kunde simma lite.
Simmningen har redan blivit ett beroende för mig trots att jag bara simmat typ 3 veckor.
Och min Mp3 gör simmnigen jättetrevlig, så skönt att kunna lyssna på sin musik när man tränar:)
Så ser den ut! Ett av mina bästa köp på väldigt länge :)
Jag har som sagt simmat i typ 3 veckor. och när jag började var jag i extremt dålig form, orkade knappt simma en halvtimme och var tvungen att stanna och vila flera gånger. Men sen har jag bättrat mig sakta men säkert, började orka 45-50 min pass. Och igår nådde jag mitt första mål. En timme!!! Åh så glad jag blev. De tio sista minuterna va kämpiga, men jag klarade det :)

Efter simningen promenerade jag hem :)
Åt lite.
Sen gick jag hem till min "granne" Elias och kollade på film.
Vi såg en väldigt läskig film. Funny Games.


Den var verkligen speciell,jag rekommenderar den stark.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0