Någon som vill kännas vid detta?

Som sagt så håller jag ju på att rensa ut garderoberna här hemma. Grejen med att gräva i dem är att man kan hitta mycket trevliga gamla saker som man trott varit förlorade för längesen. Men jag fann oxå några ting som jag inte kan bli riktigt klok över.
Vart kommer dem ifrån?

Ett stycke billig herrdeospray av märket Jockey, en liten necessär, en rakhyvel och fyra rakblad.
Vart kommer de ifrån? Vem har glömt dem?

Det kan ju inte vara jag för jag använder inte Jockey(, jag använder Cocosolja från Bodyshop).
Det är defenitivt inte min pojkväns(oj det där lät värre än det var meningen. Han använder nämligen oxå parfym från bodyshop. Och han har skägg så han rakar sig inte, han trimmar bara)

Ja mysteriet tätnar!

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: gud så duktig du e! <3

2009-02-26 @ 17:33:36
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej hopp! Vad skönt att rensa ut allt gammalt, man har verkligen för mycket saker! Vi rensar successivt när vi rustar olika rum =) Krya på dig

2009-02-26 @ 19:30:50
URL: http://mamagia.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihihi, spännande att hitta sånt man inte vet vad det kommer ifrån =)

2009-02-28 @ 16:14:35
Postat av: Linda

Hihihi, spännande att hitta sånt man inte vet vad det kommer ifrån =) Mystiskt Åsa, myyyysitskt!

2009-02-28 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0