Min nya drog

Igår var jag sjukt trött, ni vet så där trött som man kan bli när man är på väg att bli sjuk. För mig brukar det vara ett tecken på att migrän är på gång.
Så planen var att jag skulle gå å lägga mig tidigt igår och sova ut länge idag.
Haha ja så blev det ju inte.
Jag lade mig tolv igår, vilket är sent för att vara mig.
Jag sov hos Daniel och vaknade när han skulle till jobbet,så då fick jag åka medhem till mig :) Så gick det med den planen.
Men som tur är så känner jag mig hyfsat pigg ändå :)

Idag är det förövrigt vilodag från simmningen. Jag har simmat mån,tis ons,tors. Men det är svårt att hoppa över simningen en dag. Det har blivit som ett beroende. Jag älskar verkligen att få gå till badhuset. Det är min nya drog!
Men imorgon efter jobbet ska jag ta en vända till simhallen, så jag har nåt att se framemot iaf :)


Nej nu ska jag städa lite, eftersom jag fick lite tid över nu när jag gick upp tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0