Heldag med mor

Den här veckan har min kära mor sportlov. Så idag passade vi på att få lite kvalitéts tid med varandra. Det blev en tur på stan som avslutades med Afternoon tea på Sahflor's. Mycket mysigt.
Mamma shoppade lite oxå. Ett par toksnygga svarta stövlar på Scorett och två färgglada baslinnen på Cubus. Jag tror hon var väldigt nöjd med sina inköp.
Jag köpte ett Cocosbalsam på Lush som jag gått och suktat efter en längre tid och nu slog jag till!
Jag älskar ju cocos och det här verkar toppen!!!

Mamma köpte en träningskalender åt mig oxå. Jättegulligt. Den har jag oxå spanat på länge men varit lite för snål för att köpa.
Nu när jag faktiskt tränar känns det lovley att ha en sån här!

TeTajm!!!
 
Så här mysigt hade vi på Sahflors:



En helt underbar dag :)

När mamma cyklade hem så gick jag till fjärran. Blev en 45 minutersrunda i poolen.

Nu ska jag byta om och gå ner på stan. Jag och Daniel ska gå på romanisk biodejt. Vi ska se The Wrestler, den verkar lovande :)




Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Hur mycket kostar det att simma på Fjärris? Kanske vore nåt...

2009-02-23 @ 20:45:50
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: emma

Mmm vad mysigt ni ser ut att ha det! Sahflors mâste vara gävles bästa matställe! Kokos grejer gillar jag med, har en tvâl frân lush som är jätteskön att skrubba ryggen med =)

2009-02-23 @ 23:29:08
Postat av: mamma Ulla

Hej Åsa!

Vi hade verkligen en underbar dag. Vilken kontrast mot vanliga gråa måndagar! Baslinnena passade jättebra till tunikan, som de var tänkta för!

Pappa tyckte också att stövlarna var väldigt fina och av bra kvalit'e. Vilka jättefina bilder du tog på Sahflorś! T.o.m.jag var blev lyckad för en gångs skull!

Kram! Mamsen

2009-02-24 @ 10:18:26
Postat av: Louise

mysigt det verkade vara på safhlors :)

2009-02-24 @ 16:25:51
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Linn

i love tea!

2009-02-26 @ 12:33:40
URL: http://linntaastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0