En sån dära lista!

Fem frågor om förhållanden

Är du singel?
Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Kärlek eller sex? Helst en kombo.
Har du varit kär i någon? Jajamensan

10 frågor om dina vänner


Vem är din allra bästa vän? Jag är för gammal för att ha "bästisar" Men jag får väl säga Ida och Elias då.
Vem vet allt om dig? Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? Jag har inga tråkiga vänner
Vem är snyggast av dina vänner? Hahhahaha
Vem är mest partyprisse? Även om hon lugnat ner sig så tänker jag säga Lollo här
Vem är den du helst har filmkväll med? Elias
Vem av dina vänner är mest "evil" ? Mähh jag har inga onda vänner.


Mobil


Vem ringde du senast? Theres Lans
Vem ringde dig senast? Jobbet
Vem sms:a till dig senast? Boyfriend
Vem sms:a du till senast? Boyfriend

Kärlek & sex


Är du kär just nu? Ja
Har du kysst någon idag? Ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja
Har du ett förhållande? Ja
När förlorade du oskulden? 17 år
När går gränsen vid otrohet? Oj, svårt sånt där. Men att kyssa nån är inte okej.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Ja, i en trasslig relation där båda var otrogna.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Ja
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Mitt förhållande som jag har nu är ju inte slut, men det innan tog slut på grund av att vi bara var vänner till slut.
Är du romantisk? Ja
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Svårflörtad?  Hahhahah nej!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Pe
Hur länge höll det? 2 och ett halvt år ca.
Har du nångång slagit någon du tyckt om? Nej
Har du lekt med någons känslor? Ja
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
" och ett halvt år ungefär
Hur länge var ditt kortaste? Oj...en natt....hahahhahahhaa!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Både och. Jag vill ha kakan men äta den.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej men dejtat två samtidigt, absolut!
Är du en bra pojk/flickvän? Beror på vem du frågar, fråga inte David Florman!
Hur många har du haft sex med i år? Oj...typ 6 kanske...orka räkna.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Daniel, men det var ett tag sen :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej..eller jo visst har man legat med ett ex nån gång...men KK....nej!
När fick du din första kyss? Jag var nog tretton
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?.  Vet ej men typ 22 tror jag.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? hahah nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Ja, tyvärr mamma.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Är nog oavgjort där :)

Jag snodde listan från Colaburk vars blogg jag läser varje dag :)


Kommentarer
Postat av: Louise

bra skrivet! =D

2009-08-28 @ 09:02:37
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0