När jag blir stor...

Vill jag bo i en liten stuga alldeles vid havet. Inget överdådigt hus, utan en liten stuga.
Jag vill ha en fin liten trädgård, med ett trädgårdsland där jag kan odla morötter, rödbetor och potatis.
Jag vill oxå ha ett litet växhus där jag kan odla gurkor, ärtor och pelargoner.
I rabatterna vill jag ha påskliljor och rosenbuskar.
En liten eka vill jag oxå ha.

Där vill jag gå omkring i klädd gummistövlar och tyllkjolar med sjal på huvudet och pyssla med mina växter.

Det skulle vara livet det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät som en riktig dröm det där!! Hur mysigt som helst =)

2009-08-14 @ 21:17:35
Postat av: Carro

Härligt :) man kan ha en lite uteplats också där man kan sitta om kvällarna och dricka te bland sina blommor, eller vin kanske ^^

2009-08-15 @ 10:13:49
Postat av: Åsa

Så rätt Carro ett glas rosé eller vit på sommaren, eller härligt grönt isté. På hösten kan man dricka rödvin och chai :)

2009-08-15 @ 13:23:12
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0