Roadtrip med brudarna!

Igår var en helt fantastisk dag. Den började med rejäl sovmorgon. Så skönt..sen fixade jag å donade här hemma. Diskade bla.
Vis två kom Linda å Eva och hämtade upp mig. Det var dags för våran lilla roadtrip till dalarna å Lager157.
Supermysigt! Så jäkla härligt att bara åka iväg en liten sväng så där. Lyssna på trevlig musik och prata strunt, shoppa lite :)

Jag är väldigt nöjd med resan. Jag köpte bara saker jag faktiskt har användning för, inget onödigt och inte för mycket. Plus att jag hittade födelsedagspresent åt Ille.

Här kommer lite bilder på mina inköp(dock inte presenten eftersom jag tror han läser här ibland):


Högst upp ihörnet är ett par ljusrosa ballerinor från le coq sportif som jag köpte på Scorett-outletten som ligger vägg i vägg med Lager157. De hade kostat 699 men jag köpte dem för 150. Ett kap, så sköna, de är säkert nån säsong gamla men sånt bryr jag mig inte ett skit om! De är ju tokfina!

Inne på Lager köpte jag två linnen, ett från Velour och ett från DRDenim. Ett par grå leggings, tre par FrankDandy trosor(älskar dem, så sköna) En ziptröja från Object, En marinblå cardigan.
Sen hade de en helt underbar tröjidé. Det var sju T-shirtar som var designad av olika författare på tema Döds synderna. Jag köpte en beige oversized som Bob Hansson designat...så snygg!!! 90 pix bara! Linda köpte samma i svart :)

Jag är jättenöjd med mina inköpoch resan!
Tack brudar!!! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul med shopping :)

2009-05-01 @ 10:57:50
Postat av: Louise

NIce!!!! =))

2009-05-01 @ 13:06:12
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Linda N

Jag köpte en i svart OCH en i blått! ÄLSKAR dom!! Har haft dom på mig typ varje dag sen vi kom hem =D

2009-05-06 @ 08:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0