Påskpresent

Idag har jag varit ut på Köpis med mamma. Så skönt att få lite "Åsa å mamma-tid". Vi gick i lite affärer. Lunchade och hade det allmänt mysigt.
Jag berättade för mamma att jag inte ville ha nå påskägg med godis i år. Känns som man växt ifrån det lite, och jag är inte direkt nån godisfantast, tro nu inte att jag är sund. Det är jag inte, men godis har aldrig riktigt varit min grej, jag har andra laster.
Men mamma insisterade på att jag skulle få en påskpresent ändå. Vi klurade och funderade över vad, men jag kände inte att jag behövde nåt speciellt, man kan ju inte bara handla för handlandets skull.
Men när vi svängde in på Konsum Hagaström för att handla lite middagsmat åt mor och far så hittade jag den perfekta påskpresenten som jag faktiskt behövde oxå. TOAPAPPER!!!! Coop Änglamark har ju världensbästa toapapper, okej Ica i all ära, men det toapappret är faktiskt det bästa. Så det fick det bli i present :) Plus en veckorevyn för att lyxa till det lite!

Den perfekta påskpresenten :P!!!!

Kommentarer
Postat av: heldt

Hehe veckorevyn och skithuspapper. Skit ska med skit bedrivas. :)

2009-04-08 @ 21:06:43
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0