Mormor och morfar

Igår jobbade jag förmiddag. Sen tog jag bussen hem till mormor å morfar. Där bjöds det på världens godaste hembakta semla, morfars fantastiska lax och vitt vin. Vi pratade om altt från Fritiof i Arkadien till farbror Bong.
När jag ett antal timmar senare tog bussen hem så hade jag en Fredskalla med mig, i stortsätt alltid är man hälsar på mormor å morfar så får man en blomma med sig hem.


Efter det bar det iväg på födelsedags fika hos Elias. Det bjöds på bullar, kakor och tårta. Hans gulliga mamma var där, så jag träffade henne för första gången.

Efter fikat tog vi en promenad till bomhus och hämtade min cykel som stod kvar hos Lollos föräldrar sen i lördags. Kände mig lite kriminell när jag smög runt i deras trädgård i mörkret. Hoppas inte grannarna undrade.

Sen blev det sängen vid tolv. Jag vaknde åtta imorse, men tänkte att jag skulle försöka somna om...vilket jag gjorde, ända till halv tolv....så skönt. Tror verkligen jag behövde det!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Haha..det där är så jävla pinsamt när man ska hämta nåt man glömt/lämnat. Det KAN ju se lite misstänksamt ut :)

2009-04-23 @ 14:54:17
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin blomma :)

2009-04-23 @ 16:21:38
Postat av: Sofia

Åh vad skönt med sovmorgon! =) Det är så viktigt att kunna vila ut ordentligt ibland. Kram på dig

2009-04-23 @ 19:34:24
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0