dagen hittills...

idag har jag hunnit med att sova ut. Lade mig vid nio igår och sov ända till halvtio imorse. Jag har inte mått så bra de senaste dagarna och det var nog min kropps sätt att återhämta sig. Jag har varit sjukt trött hela helgen och måndagen, vet inte om det beror på pollen, migrän eller bara lite vårdepp. Men nu fick jag iaf sova ordentligt :) Sen har jag plockat lite är hemma, diskat osv.
Efter det bar det iväg till Fjärran Höjder för lite träning i poolen. så skönt...till och med cykeln turen dit var underbar...strålande sol.
Till lunch blev det vegetariska vårrullar med kornris och majs å soja.


Nu ska här städas å handlas lite, för ikväll kommer lite brudar från jobbet förbi för lite mys med Mimmi, som slutat hos oss för att börja på Biltema! Så vi ska tacka av henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0