Antiloop

En av de första skivorna jag fick av mamma och pappa var Antiloops LP(alltså det var en cdskiva, den hette LP).
Jag hade önskat mig den som fan(ursäkta svordomen).

Så mina kära föräldrar gick till Westerlunds och frågade efter den.
Killen i kassan hjälpte dem såklart, men gav dem en varning.

Han sa: Den här låter fan, det är sån där techno, Ni kommer ångra att ni köpt den till henne, köp nåt annat.

Men mina kära föräldrar visste hur gärna jag ville ha skivan. Och lät därför mitt behov av musik gå före deras behov av lugn och ro.
Och det mina kära läsare. Det är riktig kärlek!

Så såg skivan ut!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe

2009-04-24 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0