Lite nervös, mycket glad!

Idag ska jag å Daniel ta tåget till Undersvik. Eller som jag fattat det så ligger det så mycket på landet så man får ta tåget till Bollnäs och sen får man ta en buss därifrån.  Och jag som tyckte att Bollnäs var vischan :) Tur att jag älskar landet då :)
Så vad ska vi göra där då tänker ni?
Jo vi ska hälsa på hans föräldrar. Som jag aldrig träffat förut. Det ska bli jättekul å spännande men oxå lite nervöst. Men de måste ju vara bra människor med tanke på vilken underbar människa de uppfostrat.

Ska bli så skönt att få leva lite lantliv, Gå ut i skogen på promenad osv. Älskar sånt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ha så trevligt! =)

Förresten, stilig handväska D hade på eran utekväll i U-sala :D

2008-09-12 @ 10:30:13
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe kommer gå bra det :)

2008-09-12 @ 10:38:23
Postat av: My

Var du aldrig till Undersvik när du konfirmerade dig?

2008-09-12 @ 15:11:50
Postat av: Sofia

De kan väl inte annat än att tycka om dig!!

2008-09-12 @ 15:11:51
Postat av: emma

Vad spännande! Det kommer gâ jättebra, hâller med sofia =)

2008-09-12 @ 19:13:30
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hej hej!

snacka om att jag blev paff när jag träffade er i Bollnäs idag! Hihi! =)

Hoppas ni har trevligt i Undersvik! Och tro mig (eftersom jag känner dom) dom kommer gilla dig! =)

2008-09-13 @ 21:17:32
URL: http://matrulsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0