På äventyr i Bomhus!

I Lördags var det födelsedags kalas hos Karin ute i Bomhus.
Jag Sara å Daniel möttes upp hemma hos mig och skulle sedan ta bussen hem till mig.
Alla bussar går förbi Bomhus centrum sa jag när vi hoppade på tvåan. De gjorde de inte alls visade de sig sen när vi hamnade i Tranmur som tydligen va slutstationen.
Så jag som klantade till det blev tvungen att ringa Karin eftersom jag inte alls hittar speciellt bra i Bomhus.
Och hon den lilla ängeln skickade sin lillebror, Gitarr-Erik att hämta oss.

Jag ringer.............Efter gitarr-erik som räddar oss

Väl framme på festen bjöds vi på smörgåstårta och glögg bål. Även fin gitarr musik utlovades.

Smörgåstårtan ses bakom Per.      Gitarrunderhållning!

Presenter!                         Spex!                                 Chill i soffan!

Vid tolv-tiden drog vi vidare till guldstället Bilagan!!!

På vägen hem hittade jag en kanin :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul :-) Synd bara att ni hamnade ute i tranmur hehe.

2008-10-27 @ 22:31:01
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: carin

Men visst är staffan med i bild? Och sjunger?

2008-10-28 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0