Mikamys och samtal från the big apple!

Igår efter jobbet tog jag en promenad till min vän Mika. Vi hade bokat in lite middagsmys och tjejsnack. Supertrevligt var det. Det va ett tag sen jag och Mika sågs så där på tu man hand så vi hade massa att prata om.
Alltid skönt att prata med Mika, vi tycker olika om ungefär precis allt. Men vi har alltid vettiga samtal. Öppnar ögonen på varandra lite tror jag, ger varandra nya vinklar. Det är mycket givande.

Senare kom Mikas nya snubbe förbi, trevlig karl kan jag säga. Stilig å trevlig. Med världens härligast basröst och bullrande skratt :) Han fick godkänt av mig :P

Jag gick väl hem till mig vid ca 22-tiden. Bästa kvällen!
Grymt skönt att vandra hem i höstmörkret, jag älskar hösten. Älskar höstpromenader.

När jag var hemma ringde syrran från New York en snabbis(det är dyrt att ringa från Usa) Hon berättade att hon hittat ett par skor åt mig :)
Hon är så gullig. Så sa hon, skorna får du betala själv, sen kommer tomten med lite grejor. Alltså kommer jag få julklappar från New York! hur coolt är inte det.
Skorna hade jag tänkt betala själv hela tiden. Men hur gullig är ine Maria som tar sig tid på sin semester att leta på dem åt mig och till, bästa pris oxå. Hon har verkligen letat fram de mest prisvärda. Min syster är bäst. Inte bara på materiella saker utan på allt. Men mest på att ge mig kärlek :)

Kommentarer
Postat av: mika

det var jättemys tycker jag med! var behövligt att prata av sej lite, både för dej o mej tror jag. nu har jag vidöppna ögon en stund framöver :)



ha det jättefint i undersvik i helgen!



många kramar!

2008-10-10 @ 10:25:16
Postat av: Anonym

Kul att få presenter från new york :)

2008-10-10 @ 17:45:45
Postat av: Sofia

Ja, mysigt med hösten och promenader! Det är jag ganska bra på nu =) Vi kan väl träffas någon dag? Kram kram

2008-10-11 @ 10:01:51
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0