Måndagmorgon!

Måndag morgon, det märks. Jag hade sovmorgon, börjar inte förns 11.30 idag. Men föga fick jag njuta av den. En mycket trött pojkvän låg och snozzade typ 100 gånger. VIlket ledde till att jag vaknade av den jävla väckarklockan. När han gått till jobbet vid åtta tänkte jag att jag skulle somna om...tror ni det gick? NEJ! Så det va bara att gå upp, la mig i soffan å glodde på tecknat ett tag, och sen hamnade jag här framför datorn. Lika bra att uppdatera bloggen eftersom jag inte gjort det på hela helgen.
Helgen har mest handlat om jobba och pojkvänsmys, intressantare än så har jag inte varit. I lördags skulle Daniel laga mat till oss. Hur ska detta gå tänkte jag eftersom jag vet att han inte har så stor erfarenhet av köket. När jag kommer hem från jobbet så står han i köket och lagar en carbonara. Med ytterst lite guidning från mig(han klarade det nästan själv) så blev det en helt fantastiskt god pasta carbonara. Och ja, han gjorde den helt från scratch, ingen pulversås eller liknande fusk.
Han ska defentivit få laga mat fler gånger.

Appropå mat. Ikväll ska vi ut till mina päron och äta franskköttgryta och äppelpaj. Mamma gör en så god gryta. Längtar redan. Vi tar med oss Molle hem oxå :) Jag har ju längtat efter min lilla gris.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad gott med hemlagad carbonara! Köttgryta också förresten =)

Jag hör av mig i mitten av veckan så hittar vi på nåt! Kram kram

2008-10-20 @ 11:03:33
URL: http://mamagia.blogg.se/
Postat av: Matildan

wow!!

i'm in chock!! Daniel lagar mat?!

hihi, du tar verkligen fram hans bästa sidor åsa, fortsätt så, så kanske det blir människa av honom oxå till slut :D skämt

2008-10-20 @ 11:47:25
URL: http://matrulsans.blogg.se/
Postat av: Carro

Bra med killar som kan laga mat :) fast ofta kan dom bara tre eller fyra maträtter :P

2008-10-20 @ 12:41:16
Postat av: Louise

gott med carbonara!! =)

Alltid kul o bli bortskämd med att maten står på bordet! Puss

2008-10-20 @ 15:50:14
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0