Följa trender..

Är ju inte riktigt min grej. Jag är inte direkt nån fashionista. Har inte direkt nån koll.
Jag klär mig i det jag trivs i, that's it liksom!
Gärna baggyjeans och en hood, min billabong kepa på skallen eller en stickad mössa.
Klänning ibland.
Mysbrallor hemma :)

Det blir ju mest sneakers eller converse på fötterna.

Ja bekvämt ska det va :)

Nu i höst skulle jag gärna vilja ha ett par Uggs iaf.

Vet att folk kallar dem ugglys och att de var jätteinne 2004 men är helt ute nu.
Ja detta är typ ett bevis på hur dålig modekoll jag har :)
För jag skulle verkligen vilja ha ett par. De verkar grymt jäkla sköna. Mest därför jag vill ha dem. Praktiska och sköna. Och ja jag tycker faktiskt de är coola oxå.
Som vanligt så lyckas surf/skejt/snowboard samhället göra de bekvämaste å snyggaste kläderna :)
Älskar sånna kläder.
Uggs var det ju surfare som kom på.
Lätta att dra på sig när man surfat klart, så slapp man frysa om fötterna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hjärtat!

mamma har kvar dina" ugglys" från 2004. De rosa. Du kan få tillbaka dem om du vill.

kram Mamsen

2008-10-08 @ 16:46:25
Postat av: Anonym

Hallå hallå! Såg att de även hade såna stövlar på Din Sko idag när jag var på stan! Men det kanske du redan visste??!! Kram kram =)

2008-10-08 @ 20:25:13
Postat av: Sofia

Hallå hallå! Såg att de även hade såna stövlar på Din Sko idag när jag var på stan! Men det kanske du redan visste??!! Kram kram =)

2008-10-08 @ 20:25:40
Postat av: emma

Ja de ser sköna ut, är ju svârt att hitta riktigt varma vinterskor. Men jag fórstâr inte riktig meningen med att bära dem mitt i sommaren som flera kändisar brukar göra. Gällande modekoll sâ har jag inte heller nân koll, knappt nâgon alls, just nu. Rätt skönt att slippa bry sig. Det bästa är ju ändâ en personlig stil. Som din =)

2008-10-09 @ 14:39:27
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com
Postat av: Carro

Köpte ett par för 100kr på skohuset :) sköna

2008-10-09 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0