Vårregn

Imorse vaknade jag till ett vårregn, jag vet inte varför men det är något magiskt med att vakna till ett regn. Man känner sig så harmonisk.  Man vill bara ligga kvar i sängen och lyssna till regnet som slår mot fönsterrutan.

Men jag gick upp och ner i torkrummet och hämtade upp den sista tvätten.
Känns faktiskt som jag för en gångskull sov hyfsat bra inatt. Jag drömde en massa, om Emma. Jag drömde att jag var och hälsade på henne i Madrid.
Jag saknar verkligen Emma. Jag saknar att sitta i hennes soffa och äta popcorn eller nybakt bröd. Jag saknar att prata om mina killbekymmer med henne. Och jag saknar att springa på tygaffärer och loppisar med henne.

Kommentarer
Postat av: Carin

Så vackert uttryckt =)

2008-05-17 @ 12:18:03
URL: http://kanelcarin.blogg.se
Postat av: mamma

Hej Gumman!
Skönt att höra att du sov bättre i natt! Kan de ha något med vår fikastund att göra? Mormor och jag tyckte det var jättemysigt att träffas på stan och ta en fika med dig. Tack också för bärhjälpen!
Idag är det verkligen trist väder. Pappa och jag tog ändå en liten tur på stan. Du vet! Inget dåligt väder bara dåliga kläder!
Hoppas det gått bra att jobba. Du har ialla fall inte missat att sola på balkongen!
Många kramar!
mamma
Pappa och Molle hälsar!

2008-05-17 @ 15:57:27
Postat av: Carro

Ja, vårregn och sommarregn kan vara härliga :) men inte hela dagen och svinkallt som det varit idag ^^

2008-05-18 @ 01:18:01
Postat av: emma

och jag saknar dig sâ mycket ocksâ âsa!!!

2008-05-18 @ 22:55:28
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0