Utflykt med My!

Igår åkte jag och My på utflykt. Vi tog bilen till Nacka och David La Chapelle utställningen. Vi åkte strax efter åtta på morgonen. Utställningen öppnade elva, vi kom dit ungefär 20 i så vi satt i gräset och nöjt av det härliga sommar vädret en stund. Området runt fotografiska museét var verkligen mysigt å fint. Gamla tegelhus och mycket grönska.
image340

Utställningen var helt fantastisk. Det var så gulligt av My att åka bara för min skull. Men jag tror hon hade trevligt oxå :) Jag köpte tre vykort som ska ramas in och en fotobok.
image341
image342

Vi var hemma i Gävle vid två igen. Då blev det lite vila och mat för mig. Sen cyklade jag iväg till Strömvallen och jobbet som fotbollsbiljettsförsäljare för Gif. Det gick riktigt bra, nästan inget som krånglade för en gång skull. Rätt mycket folk i det fina vädret. Och Gif vann!!!! Gissade om jag tjoade när det blev mål. Vi kan ju inte se matchen från biljetten luckan, men vi hör den :) De behövde verkligen den här poängen. Toppen!

Kom väl hem från jobbet vid strax innan tio, då blev det sängen nästan på än gång. Jag har missat så mycket sömn den här veckan så jag behövde vekligen lägga mig i tid. 
 
Nu ska jag cykla iväg till jobbet(mitt andra jobb) snart och jobba ett kortis pass i café 11-15.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg du min snygging då? Min dröm man=)

2008-05-09 @ 14:51:52
Postat av: Carro

Snygga bilder :)

2008-05-10 @ 10:12:10
URL: http://trampolin4.blogg.se
Postat av: mormor och morfar

Hej Lill-Åsa!
Tack för de vackra bilderna du tagit må mormors klänning och i vårt hus. Vad roligt att du intressar dig för och uppskattar sådana saker. Det värmer!
Hoppas vi får träffa dig snart. Ring gärna innan du kommer, så vi är lite förberedda och hemma.
Må så gott!
Kram! mormor och morfar

2008-05-10 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0