Tänder och händer

Idag gick jag upp väldigt tidigt, trots sen sänggång och dålig sömn. Känns som jag konstant sover dåligt just nu, men det blir nog bättre. Beror nog på att jag inte känner mig riktigt trygg i mig själv just nu, men jag jobbar på det(oj nu blev det väldigt personligt där) Anledningen till att jag gick upp tidigt var iaf att jag skulle på tandläkarbesök. Det gick jättebra, jag fick MVG och massa beröm. Så skönt när man får höra att man skött sig. Hon sa till och med att jag skötte mig så bra så nu kunde jag komma med 1 1/2 år mellanrum istället för 1 sa hon, men jag vet inte, det känns ju bra att kolla upp det en gång om året ändå :) det där får pappa bestämma hur han tycker jag ska göra.
På vägen hem stannade jag vid Ica Söder å handla de lite.
Planen var att jag skulle somna om när jag kom hem. Men det kommer jag nog inte kunna göra, blev ju så pigg å glad.
Var ner i källaren en sväng å bokade tvätttid till imorgon. Tänkte försöka storstäda här hemma idag oxå.
Och plugga lite.
Hoppas ni får en bra dag oxå :)
Min verkar mycket lovande :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0