Jag är allt jag önskar och vill bort från....

Nu fyller Tomas Andersson Wij´s röst hela min lägenhet. Så vackert, så sorgligt, så hoppfullt!

Några favvo låtar:

Enklare än så
Sången om dig och mig
Värmlans indianer
Snart är vi framme
Gör nånting vackert
En värld som förtjänar dig
Du skulle tagit det helt fel
Jag har ett minne utav oss
Vår kärlek
Ett slag för dig

Egentligen gillar jag precis alla Tomas låtar, men vissa känns ju lite mer i hjärtat. Sången om dig och mig kan jag nästan inte lyssna på utan att gråta. Jag antar att den påminner mig om nåt.

Och Enklare än så beskriver väl rätt bra hur mitt liv ser ut just nu.
Ett slag för dig får mig att tänka på någon man tycker om men inte kan vara tillsammans med, ett förhållande som man förtvivlat försöker ge hjärt och lungräddning.
Det är vad jag associerar dessa låtar med, egentligen kanske de handlar om nåt helt annat....vad vet jag....


Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har inte hört nån av hans låtar, men jag kanske skulle gilla dom? Idag blir det nog tvätt för mig också..

2008-05-15 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0