There she goes my beautiful world........

Vaknade ca 9 imorse...kände mig lite lätt trött å seg eftersom det blev rätt så sent igår kväll. Men vad gör det så länge man har trevligt?
Mötte upp Emma utanför porten vid 10. Sen bar det av till Hemlinbyskogen. Vi gick väl ca 8 km. Superskönt. Världens härligaste vårsol ute oxå. Sånt blir man glad av :)
Sen när jag kom hem blev det lite brunch eftersom jag inte åt nån frukost på morgonen.
Vid ett träffade jag upp Emma igen utanför henne. Vi tog en sväng på loppis och stan. Jag köpte en tavla på 20 spänn på loppis...very nice!

Planen för resten av dan är städning och plugg.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: saris

Du glömde skriva att ni gick förbi mig o¨xå hehe

2008-03-06 @ 18:47:39
URL: http://Sarriiis.blogg.se
Postat av: Lollo

Va har du hittat en ny loppis kompis? ;P
Lägg upp en bild på tavlan vetja :)

2008-03-06 @ 22:23:37
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0