Uppe med tuppen!

Idag börjar jag sex, därför jag är uppe så tidigt. Det känns fakiskt helt ok att gå upp fem, även om jag är ovan och inte lyckades somna i tid igår. Somnade väl strax efter elva. Igår började jag oxå sex men lyckades i varje fall lägga mig nio kvällen innan.

Har massa planer för dan känns det som. Först jobba. Sen hem å ladda en tvättmaskin, sen ner på stan med Carro en sv'äng och leta födelsedagspresent åt Sara K som har födelsedagskalas på lördag. Sen iväg med pappa och storhandla :) Har slut på typ allt, kattsand osv, då är det skönt att få åka bil istället för att behöva släpa på cykeln.

Igårkväll gick jag till Mika en sväng, var längesen vi umgicks. Jag fick smaka hennes fantastiska hemgjorda sushi. Och prata av mig lite :)
Hann även med att ligga på min balkong efter jobbet och läsa lite pocket. ¨

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi ses snart!

2008-06-04 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0