Trött å badsugen

Idag har jag umgåtts med min vän Karin. Vi började med att ta en sväng på Kupan. Jag hittade ingenting totalt oinspirerad. Så kan det va ibland. Karin hitta en klännig iaf :)
Sen gick vi till hennes lägehet. Hängde där, åt chokladbollar, provade kläder(Karin till roskilde) och lyssna på bra musik.
Ja det är ungfär vad jag gjort idag :) Åkte förbi Kvantum en sväng på hemvägen. Köpte räkor å jordgubbar. Gjorde en supergod räkmacka när jag kom hem, Molle blev mycket glad över räkorna :)
Nu ska jag äta jordgubbarna.
Mmm Jordgubbar!

Är insanenlytrött, inte bara i huvudet utan oxå i kroppen....ska sova läääänge imorgon.
Funderar dock på ett kvällsdop i ån. Men jag betvivlar att jag kommer orka.


Kommentarer
Postat av: D.

Din överaskning hade blivit slängd :(

2008-06-27 @ 23:43:33
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0