En vän

Igår var jag lite hängig. Migränen. Då kom en vän förbi med Riget-boxarna.

Vi låg i varsin soffan och tittade, Jag har aldrig sett denna serie förut, jag antar att jag var för liten när den gick på tv. Den är fantastisk iaf :)
Sen lagade vi god mat, eller ja det var mest jag som laga. Ungsrostade grönsaker, marinerad kycklingfilé, cuacamole och café de paris sås. Jag är såsoman och måste ha minst två sorter till denna rätt :)
Sen efter maten var min vän snäll och diskade allt. Så otroligt gulligt, Han tyckte att jag skulle få det när jag var hängig.

Kommentarer
Postat av: D.

Det är jag som är det allvetande mongot i köket.

2008-06-17 @ 17:52:43
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: mamsen

Hej Vännen!

Sådana vänner ska man vårda.

Trevligt att du kom hem, och träffade"släkten" ikväll. Hoppas fiskelyckan blev god!

Puss och kram!

2008-06-17 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0