En bra sång

Min Favoritlåt just nu är En högerkrok och riktigt blod av Lasse Lindh. Den passar liksom perfekt. Det är fart i den och en fin text, kan man önska mer?
Skivan som den bor på heter Jag tyckte jag var glad.
Så här går den iaf :)

Gör som du vill men jag tänker vinna tillbaka
ditt hjärta oavsett hur mycket du kämpar och stretar emot
du kan inte först ge så mycket och sen plötsligt sluta
du har ingen aning om hur hårt din kärlek tog

En högerkrok och riktigt blod
nu när jag känt kärlek vill jag bara ha mer

Du sa "jag vill drunkna i dina lockar för alltid"
och dina ord dom föll som glitter över min gråa vardag
så jag sänkte min gard som man gör när man känner sig älskad
och du ljuger om du säger att du tvekade innan du slog

En högerkrok och riktigt blod
nu när jag känt kärlek vill jag bara ha mer

Enkla men sanna ord om kärlek. Man ska inte krångla till det så mycket.


Kommentarer
Postat av: D.

Håller med. Varför krångla till något som är så lätt. Det är alldeles för lätt att älska.

2008-06-25 @ 16:36:57
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0