Vadet!!!

Satt precis å laddade upp bilderna från Elins möhippa som vi hade i helgen. Och där såg jag en mycket oroande sak, mig själv! Jag har ju blivit enorm! På en bild såg jag till och med gravid ut(vilket jag absolut inte är)

Japp det där är jag, och en normalviktig tjej bredvid! Spana in kaggen liksom!
 
Så nu har jag och Daniel slagit vad! För att liksom motivera varandra lite(han är dock inte alls lika tjock som mig).
VI ska gå ner 5 kilo till den 15 augusti. Om jag lyckas gå ner tills dess så bjuder Daniel mig på romantisk kryssning över helgen. Om vi inte lyckas så ska vi hitta på nåt kul straff. Men vi har inte kommit på nåt än, måste grunna lite. Så kom gärna med förslag :)
Fem kilo på knappt en månad känns hyfsat rimligt, Viktväktarna säger att man ska gå ner 1-2 kilo i veckan, så då blir 5 rätt lagom :)
Så nu jävlar!!! :)
Jag vill på kryssning!!!
Så nu blir det ändrade matvanor å massa promenader :)

Spana gärna in hur vadet går på Daniels blogg oxå www.sorkmos.com
Även om jag självklart kommer uppdatera er här oxå :)
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: D.

Det ska bli spännande och se vad du hittar på för romantiskt om jag klarar det :)

2008-07-21 @ 11:11:34
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Lollo

Så söta ni är.

Roligt o skjuta med pistol :D Var du duktig?

2008-07-21 @ 11:25:04
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Linda

Det klarar du lätt gumman! Jag gick ju ner 4.5 kg på 4 veckor innan jag fegade ur och började komma på hur gott glass var... så kan jag kan du!!



Saknar dig! Puss!



2008-07-21 @ 12:36:35
Postat av: D.

haha.. vad har jag för streck på sidan om örat. Ser ju helt mongo ut :)

2008-07-21 @ 13:04:17
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Carro

Lycka till med det :) Men kom ihåg att du är fin som du är!

2008-07-21 @ 22:45:57
Postat av: Anonym

Hej Gumman!

Vad modig och målveten du är!

Du känner ju pappa, och han kan, så kan så klart du.

Han hälsar att största bonusen blev bättre hälsa. Framför allt bättre flås.

Dina stora beundrare och fans!

pasen och Mamsen

2008-07-22 @ 11:01:57
Postat av: mamma

Hej Gumman!

Vad modig och målveten du är!

Du känner ju pappa, och han kan, så kan så klart du.

Han hälsar att största bonusen blev bättre hälsa. Framför allt bättre flås.

Dina stora beundrare och fans!

pasen och Mamsen

2008-07-22 @ 11:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0