Uppdatering

Jag lovade en uppdatering och här kommer den.

Men den blir tyvärr inte så lång och detaljerad för jag är så migrän trött.

Ja så till skoldelen alltså.
Det va toppen spännande iskolan, det känns verkligen kul.
Jag har haft två lektioner idag. Etik och livsfrågor. Och kommunikation.
Lärarna verkar bra och vettig. Klasskompisarna vekar schyssta. Och båda ämnena känns intressanta och givande. 

Så en bra dag med andra ord.

Nä nu ska jag rensa köksavloppet innan jag kryper till kojs med en bra bok.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Spännande Åsa =) Kul att du satt dig i skolbänken igen, hoppas du kommer trivas! Kram

2008-01-14 @ 22:53:07
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0