Skoldag

Toppenlektion i skolan idag, Etik och livsfrågor. Vi satt i grupper och diskuterade vad livskvalité är för oss osv. Väldigt vettiga och spännande människor i klassen, alla har nåt vettigt att säga. Bra lärare oxå.

På torsdag ska vi diskutera vad ondska är i samma kurs, det ser jag verkligen farmemot. Ska bli intressant. Som ni märker är det mycket disskution och prat i detta ämne, men det blir liksom lät så i Etik och livsfrågor, det är ju ett diskutionsämne. Men det kommer nog nåt prov och några inlämningsuppgifter oxå.
Nästa lektion ska vi och planera hur vi ska lägga upp kursen. Så då för vi se hur det blir.

Det känns så bra med kurserna jag provat på hitills iaf :) Imorgon blir det lite fler ämnen.

Har träffat en väldigt trevlig tjej på Etik och Livsfrågor ialla fall, Fanny, alltid kul när man connectar med nån.

Pappa frågade igår om jag ville äta middag hos dem ikväll. Men jag sa nej jag kommer nog bara förbi en snabbis. Men nu har jag ångrat mig, är ju så gott med hemmalagad mat ju. Så om erbjudandet fortfarande står kvar så äter jag gärna där.
Plus att mamma och pappa har Ferrero Rocher hemma...mums

image81

Jag är inte direkt nån chokladfantast, men de här är helt underbara och beroende framkallande.

Hmm jag som skulle bli nyttig juh, men sånt är svårt när det finns så mycket godsaker i världen som tex Ferrero Rocher :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0