Polisen och lite annat

Nu är skoladagen över, fast det blir nog lite läsade ikväll ändå :)
Efter jobbet åkte jag till Hemköp och handlade. För det var nästan tomt här hemma i skafferien. Skönt att ha lite frukost hemma till imorgon.

Kollde posten på lunchen och såg att jag fått ett nytt nummer av Topphälsa, väldigt bra tidning.
Sen hade jag fått ett konstigt brev från polisen, jag blev nästan lite orolig när jag såg det.
Men desto gladare när jag öppnade det, de stod att de hade hittat min cykel!!! Yippie!!!! Blev så glatt överraskad.

Snart ska jag påbörja lite middag.

Sen ska jag försöka städa lite här hemma :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

men gud vad bra =D

2008-01-16 @ 20:21:01
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: ulla.erixon

Gullhjärta!
Gissa om jag är glad! Vem kunde ana detta! Världen är snällare än man tror! Pappa kommer också att bli superglad1
Det är så roligt att läsa om dina plugga upplevelser. Du verkar så positiv. Kul!
Anna kommer hem sentlördageftermiddag och åker hem tidigt på ti.morgo.
Måmga Nallekramar! Mamsen

2008-01-17 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0