Möblera om

Igår åkte jag å Linda hem till Sara å Ella på lite lunch, så trevligt. Ella va väldigt förkyld och snorig, men glad ändå.

Senare på kvällen kom Mika förbi hos mig på lite middag. Vegetarisk chilli con carne med ris och vitlöksbröd. Och chokladmousse till efterrätt, mums.
Mika är ju väldigt inredningsintresserad, så när jag berättade att jag köpt en ny hylla till vardagsrummet så tyckte hon att vi skulle möblera om lite.
Vilket vi gjorde, det blev faktiskt jättebra, så nu väntar jag bara på att jag ska få hem hyllan :)

Det blev dock väldigt rörigt här hemma i och med om möbleringen, så nu måste jag städa igen. Jag som precis fått någon som när ordning...Jaja det kan ju bara bli bättre iaf :)

Bilder kommer snarast på den nya inredningen.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Måste få komma o kika hur du har det nu =)

2008-01-11 @ 22:27:05
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: mika

haha! väldigt inredningsintresserad :) haha. kul att du blev nöjd.. du såglite skeptisk ut när jag lämnade dej i kaoset..kommer snart o ser hur d blev till slut!

2008-01-13 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0