Brittisk frukost!

Så nu har man varit hemma hos mor och far och ätit lite middag, eller snarare en brittiskfrukost. Mamma gjorde vitabönor, bacon. omelett med stekta champinjoner och tomater. Väldigt gott. Lite onytttigt men det va iaf hälsobacon, alltid något.

image82 Inte våran mat men nästan :)

Ja och några Ferrero Rocher slank ner oxå :)

Sen skjutsade pappa in mig till stan. Där träffade jag Emma, Sofia och Madde.
Vi tog en lång fika. Trevligt värre, och gott té
Vi satt över tre timmar och pratade.

Imorgon är det heldag iskolan som börjar 8.30, så jag hoppas jag får sova bra inatt :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men gud vad gott det där lät då, jag som är såå hungrig nu =D O inte har jag nåt gott hemma heller.. köpte en chokladbit men den mättade inget.. hmm.. :P
Synd att jag missade fikan :(

2008-01-15 @ 22:41:07
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0