Bästa Anna

Dålig och seg start på den här dan, men desto bättre kväll :)

Anna har varit hemma en sväng. Så efter skolan cyklade jag ner på stan, hyrde en film och tog bussen(latis) hem till mamma och pappa.

Där blev det pannbiff och potatis...gott!
Stackars mamma hade fått en otäck ögoninfektion, hoppas den går över fort.
 
Jag och Anna kollade på filmen. Underbar och älskad av alla, hette filmen alltså. Jag hade inga förväntnigar alls, trodde faktiskt att den skulle va rätt så dålig. Men den var hur rolig och bra som helst, älskade när hon "hämnades", det har vi väl alla drömt om att göra nån gång.

image99

Så underbart att få träffa Anna lite. Skönt att hon ska vara i samma världs del ett tag nu. Då blir det lättare att träffas.

Hon hade med sig en julklapp oxå. Jättegulligt av henne. Helt underbar var julklappen oxå.
Ett jättefint etui med fem mac-lipgloss.
Älskar mac.

image100

Jag tycker att kartongen i sig bara är jättefin, men om man öppnar den kommer man till de riktiga gobitarna.

image101

Ett väldigt fin present måste jag säga :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nice!!! =D

2008-01-22 @ 16:50:15
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0