Underbara skog!

Idag har jag jobbat en liten kortis, 9-13.
Sen tog jag en promenad till hemlinbyspåret och gick en lång härlig skogspromenad i 10:an.
Finns det nåt underbarare än att gå själv i skogen med Säkert! i lurarna. Att högt mellan träden sjunga med i texten till låten Är du fortfarande arg.

image160

Sen gick jag hem och mötte upp Lollo. Vi lagade pizza och hade allmänt trevligt :) Till efterrätt blev det Turkiskyougurt med valnötter och honung, lätt enklaste och godaste efterrätten tycker jag.

Nu ska jag städa upp lite här hemma. Sen blir det sängen. Känner mig väldigt trött.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för en trevlig kväll, du är värsta mästerkocken nuförtiden, får ju jämt god mat hos dig =)
Snart äre ferre! =D

2008-02-28 @ 20:30:44
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0