Så känslig

Gick in på aftonbladets webbsida för att kolla lite vad som händer i världen(kanske inte världens bästa källa dock).

Där på startsidan är först nyheten en hemsk brand i ett hyreshus i tyskland, där flera vuxna och barn dog.

Men några barn räddades av att man kastade ut dem genom fönsterna till brandmännen nere på backen nedan för,
Och den där bilden av det lilla späddbarnet som flög genom luften, och de gråtande föräldrarna i fönstret fick mig att stortjuta. De ville bara att deras bebis skulle överleva, de står där med elden i ryggen och vill bara sin bebis bästa. Det krossar verkligen mitt hjärta, jag vet att jag är en överkänslig tönt, men sånt fastnar verkligen på min näthinna och får mig att gråta.

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0